Ett embryo

Låt mig sova och väck mig precis i tid till den 13 oktober. Snälla? Det är då som den Oklahomabaserade kultförklarade (av mig då..) The Flaming Lips släpper sitt 12e studioalbum vid namn Embryonic. Det 18 låtar långa albumet kommer som en dubbelskiva och inkluderar sammarbeten med MGMT och Karen O (The Yeah Yeah Yeahs). Förhoppningsvis kan The Flaming Lips behålla sin fantastiska psykadeliska pop som man producerade på Yoshimi Battles the Pink Robots och At War with the Mystics.
.
.
.
The Flaming Lips - Embryonic Deluxe Edition - Pre-Order Here!
The Flaming Lips on MySpace Music - Free Streaming MP3s, Pictures ...
.
.
Ifall albumet skulle bli en besvikelse kan jag åtminstone titta på omslaget och bli glad, för det är oerhört fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0