Spotify // Shazam alltid

I och med att jag upptäckt att Spotify otrevligt nog tagit bort 70 % av låtarna på Beyondbeyond listan så kommer jag nu med komplement. Inte ett komplement, utan två! 
Välj vilket humör du är på antar jag, och lyssna på den som tilltalar dig idag.

It's Beyond // Pop // My Heart Your Embassy

It's Beyond // Disco // Follow The Golden Fox



//



Och jag måste få ur mig lite mer från Shazam här på bloggen. Beyondbeyonds allra första inlägg dedikerades till denna unga kille från Perth som lyckas skapa oerhört tilltalande musik som.. tja.. svänger! Man får inte nog helt enkelt.


The Tough Allience - Neo Violence (Shazam Remix)

Muscles - Sweaty (Shazam Remix)

Kommentarer
Postat av: tjocksteffe

lysande diskomix i mitt öra.

tack!



s

2009-04-06 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0