Hey, shut the fuck up boy...

... Så går Peter Bjorn & Johns senaste singel Lay It Down tagen från deras kommande album. Jag är riktigt positivt överraskad måste jag säga! Har haft en så kallad hatkärlek till bandet i och med Young Folks som jag ibland vill gräva ner låten nånstans där den aldrig kan hittas åter. Andra dagar känner jag för att omfamna den låten istället.

Hur som helst är Lay It Down otrolig. Fantastiska Golden Filters version är inte alls sämre heller. I samma klass, helt klart.

Peter Bjorn & John - Lay It Down


Peter Bjorn & John - Lay It Down (Golden Filter Remix)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara för att de ska vara så jäkla svåra. men jag tyckte nästan synd om dem på Way Out West när publiken bara stod och väntade på Young Folks. Visste du att sångerskan i Those Dancing Days, Linnea, skulle ha sjungit den tillsammans med Peter, Bjorn & John? Man råkar ju ha träffat en gammal klasskompis till henne. (skryt)

2009-03-12 @ 16:29:29
Postat av: max

Till (inte så) anonym :)

bra grejer det där. man tycker inte om när folk skryter bara för att man inte har någonting att skryta om själv, så bra jobbat I guess. men jag tycker inte om det!

2009-03-13 @ 16:55:56
URL: http://beyondbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0