Ett dubbelfel

Mitt senaste bloggavbrott är omotiverat. Det kan jag inte försvara på en hög intellektuell nivå. Däremot kan jag försvara min kommande paus. Inte så intellektuellt det heller, men dock mer motiverat. Jag befinner mig i Borlänge på Peace & Love fram till söndag. (Om ni ser en kille med glasögon och stor halsduk vars namn är samma namn som mitt så säg nånting creddigt om typ hur du ska se M83 istället för Peter Doherty på festivalen så kommer jag att reagera.)

Att se på festivalen är helt klart Peter Doherty, Babyshambles och Carl Barat for old times sake.



Och Hockey ska jag se!



//


Lite tips:

Machine Drum är rysligt bra electro-hiphop som känns mycket mer intressant än både club-hiphop och thug-hiphop
Machine Drum - Let It (feat. Melo-X)

Sampler till Van She's motsvarighet till Radio Soulwax (med andra ord en dansvariant på sin egen skiva)
Van She - Ze Vemixes (Teaser Mix)

Skitig remix på en guilty pleassure
P Diddy - Bad Boy For Life (La Mode Remix)

//

Tillbaka på söndag/måndag!

Kommentarer
Postat av: Eric

Du fryser för ofta. Skippa halsduken.

2009-06-22 @ 00:57:19
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

Skippa pausen och börja blogga igen! jag fan ytterst intressanta inlägg här på sidan

2009-06-28 @ 19:02:56
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0