Återvänder

Här är jag, tillbaka från en vecka levande på en sophög i ett tält lika varmt som förvandlas till en bassäng när man vaknar i hettan. Gud vad saker man utsätter sig för, men kul var det. Och band spelade! Hockey var oerhört bra. Pete och Babyshambles var ganska bra. Keane var så bra att jag köpte en tygpåse. Carl Barat var bra och jag såg inte på Mötley Crue. 
(Snabb rapport av det enda relevanta på Peace & Love 2009)

//

Nu tycker jag att vi ska lyssna lite till Nil. Jag har inte tagit reda på vartifrån detta kommer, men jag vet att det är techno och bastrumma!


Nil - Je tourne en carr

Nil - Comme Un Printemps (Busy P Edit)

Nil - Ma Disconocia (Mondkopf Remix) (Featuring en sjuk huvudrörelse)
Y


Och Michael Jackson är död. Det gör mig ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0