Produkt av joggingtur

Om man inte känner sig tillräckligt motiverad till att träna inför sommaren för att se... redo ut så kan man ju försöka rädda upp situationen nu under sommaren. Helt klart joggar jag under sommaren istället för inför den! Som alltid behövs det dock en bra spellista, och om man inte har en bra lista så går det lätt att trycka på blanda spår och kanske komma fram till någonting smart om musiken man lyssnar på. Till exempel så lär man sig till nästa gång vilken musik som faktiskt går att jogga till. 

Det här är det jag kom fram till av min löparsession med blandade spår:

1. Jogging + (PUZIQUe - Don't Go) = Funkar ju riktigt bra det här. Boys Noize sammarbete med D.I.M. är som gjoord för detta!
2. Jogging + (Still Flyin - Following the Itinerary) = Nja, inte riktigt rätt, men det är inte så "ojoggingvänligt" att jag byter spår!
3. Jogging + (Crystal Castles - Love And Caring) = Svårt här. Man känner sig lite hjärndöd, och det hjälper kanske kroppen att anstränga sig extra... kanske.
4. Jogging + (New Young Pony Club - The Get Go) = Funkar oerhört bra! Vad hände egentligen med detta band?
5. Jogging + (Crystal Castles - XXZXCUZX Me) = Underbart! Jag känner mig dum i huvet när jag lyssnar på det här. Det går riktigt lätt att springa!
6. Jogging + (Van She - It Could Be The Same (Van She Tech Remix) = En helig kombination!
7. Jogging + (Man Like Me - London Town) = Lite för långsamt, men vatusan? Nu är jag peppad från förra låten och orkar inte riktigt byta.
8. Jogging + (Ladyhawke - Paris Is Burning) = Absolut bra!


Och för guds skull, smsa och jogga inte samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Eric

Fint att du tog med Crystal Castles två bästa låtar.

2009-07-07 @ 18:22:57
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0