Franskt? Franskt!

Här är en ingrediens till receptet bra dansmusik: var fransk!
Om du upplever en glipa när Daft Punk jobbar på en ny skiva så bör du ta del av det här! Tillhör det briljanta skivbolaget Kitsuné.

Om du har rikrigt bra koll ska du också veta att Etienne de Crecy var långt före Killers med sin ljusvägg live!


Etienne de Crecy - Out Of My Hands

Etienne De Crecy - Funk

Etienne De Crecy - Am I Wrong

 

Jag tar åter och försvinner bort ett tag. Kan jag så ska jag försöka blogga när jag är borta. Om nån undrar vart jag är så är svaret att jag kommer vara missanpassad på en plats med kodordet: stek.


Kommentarer
Postat av: Eric

Lyssna på Kap Bambino.



Tack för tipset btw.

2009-07-07 @ 18:29:38
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0