Fancy pattern


Bilden och titeln är helt irrelevanta för hela inlägget om jag ska vära ärlig, men här är färgfull musik som är ganska ny:




Jungle/Ghetto. Tydligen var skivan efterlängtad av många. Ärligt talat hade jag ingen aning om varför innan jag hörde den. Den här låten är tuung.
Major Lazer - Hold The Line

Mew är tillbaka med EPn No More Stories. Den här typiska Mew låten är höjdpunkten från den lite svåra men åååh så bra EPn.
Mew - Repeaterbeater

New Wave-Funk som jag gärna sett om jag varit på Arvikafestivalen.
Poni Hoax - Antibodies

Den här låten är så enorm så att jag inte vet hur jag ska formulera mig. <3 Siriusmo och allt den geniaaaala DJn åstadkommer med ljudvågor. 
Siriusmo - High Together 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0