essentiellt

Nu uppdaterar jag dåligt, men jag skyller allt på min ansiktsbehåring. Jag försöker odla så mycket skägg jag kan på en vecka vilket krävs enorm koncentration och därför tar andra delar av livet skada. Typ.



Här är i alla fall saker som händer:

Bag Raiders släpper en ny EP till låten Shooting Stars. Låten i sig är inte jätteintressant, men remixerna på EPn är desto mer spännande. För vad sägs om remixer av bl a Shazam och Siriusmo? Jag väntar hur som helst med spänning för att få höra allt.
Bag Raiders - Shooting Stars (Shazam Dub Mix)

www.myspace.com/bagraiders  

//




Förresten är också franska houseartisten Brodinskis nya mix för Bugged Out! väldigt väldigt bra. Helt klart värt att leta upp och lyssna på då det håller samma klass som Boys Noize mix för Bugged Out!

Buraka Som Sistema - Aqui Para Voces (Brodinski Rmx)
Klaxons - Its Not Over Yet (Brodinski Remix)

www.myspace.com/brodinskimusic  

//

Snart är det dags för Emmabodafestivalen förresten. Ojojoj vad det kommer bli bra. Längtar verkligen efter att få se Boys Noize, Late of the Pier, Metronomy, Aeroplane, The Bloody Beetroots, Does It Offend You? Yeah!, 2ManyDJs m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0