Cravings för HEALTH

Jag blev idag helt till mig när jag såg detta på det amerikanska oljudsbandet HEALTHs hemsida. 
Inte nog med att de släpper en ny skiva i september, de erbjuder också skivan, nedladdning, en tröja, en tygpåse, knappar och ett klistermärke (när hade man senast nytta av ett klistermärke egentligen, men ändå) för 35$. Ojojoj vilket köpbegär jag plötsligt fick. Kolla här:  HEALTH//FASHION



Debutskivan från HEALTH var mycket bra. Svår, men fortfarande var den väldigt lyssningsvärd! (Glöm inte att alltid stava HEALTH med versaler förresten)

HEALTH (officiell hemsida)

HEALTH - Die Slow

HEALTH - Lost Time (Pictureplane Rmx)

HEALTH - CRIMEWAVE

HEALTH - Tabloid Sores (Nosaj Thing Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0